fredag

dags igen kände jag! ska inte längre se detta som en blogg utan mer som en dagbok jag skriver i när jag känner för det. när jag har extra mycket på mitt hjärta!
jag har gjort mitt första år på högskolan, i malmö. gick tillbaka o läste om all min ångest över flytten för ett år sen. my lord vilken fjolla jag var! om jag ändå visste hur bra jag skulle få det..
under detta året har mycket hänt, många lyckade tentor, en misslyckad, en kris, en utlandsresa, tusen svalövsresor, en smålandsroadtrip, en bjärredroadtrip, några misslyckade dejter, några lyckade dejter, fann den bästa grannen, haft den värsta av värsta fyllor.
måste berätta om den. makalöst. vi drog in till helsingborg på inflyttningsfest. jag drack för mycket. jag tappade bort min lilla väska med mobil o körkort. jag åkte hem. deckade på tåget. spydde på tåget. blev väckt av en främmande man på tåget. kom hem till lgh hur? vaknade. kom på att mobilen var borta. tjöt. visade sig att en söt landskronabo hittat min väska med mobil o körkort, tagit med sig den hem. ringt min pappa morgonen efter. pappa ringde malin. malin ringde lina. lina kom till mig. jag ringde landskronabon. jag åkte till landskrona. jag fick min väska med mobil o körkort. how coolio is that?!
berättade händelsen för min mamma o hon utbrast "DU BEHÖVER JU INTE BERÄTTA ALLT!?!?"
efter det bestämde jag mig för att inte dricka på hundra år igen. drack igen helgen efter. avslutade mitt malmöår med värdighet. kan ha blivit lite extra kär på köpet. malin skjutsade till tåget o jag tjöt lite till.
ikväll ska jag ut igen, men för att fira studenterna. eller vet inte hur mycket jag ska fira dem men jag ska festa. imorgon ska jag till linköping o träffa tilda, hon är i sverige. vi ska festa.
mycket fest tänker ni? jag också... men jag börjar faktistk jobba snart.

Kommentarer
Postat av: emmy

svar: ha ha, vi är faktiskt med båda, så det så! ;) och du... skit ner dig.

2012-07-06 @ 17:03:20
URL: http://emmyhaag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0