dags att skriva några rader..

jesus long time no see. fick dock ett litetlitet sug att skriva några rader. då kan ni få läsare, som faktiskt finns, kanske undra om jag ska skriva om något specifikt? nej inget specifikt. ville bara få utlopp för mitt kli i fingrarna, mitt stora ordförråd och min brillianta humor. vart ska jag börja?

vad har hänt sen sist i mitt spektakulära liv?
jag har kuggat på min första tenta. skryter jag så anmärkningsvärt om mina lyckade tentor kan jag lika gärna erkänna mina misslyckande, så folk faktiskt inser att jag är mänsklig. jag kuggade på en bokföringstenta. jag läste bokföring på gymnasiet, där en lärare berättade att man antingen fattade bokföring lätt eller så fattade man inget alls. tro fan att jag var en av de som inte fattar något alls av bokföringsskiten. 

efter den tentan åkte jag utomlans för jag var tydligen anti deprissiv, fick min dom av socionomen emmy. tackade för den o flydde landet. nejdå så illa var det inte. men flydde landet gjorde jag, brun som en pepparkaka blev jag också. efter den resan var jag åter på fötterna igen, så att säga. jag hade fått tillbaka glöden för livet. -skönt!

idag fick jag reda på att jag klarat min omtenta i bokföringen, grät lite sen kom jag på att det är värt att fira. måste köpa sprit. sugen på tequila. klarade min tenta i kalkylering också såatteh, det blir dubbelt upp va?

i helgen var jag på 18års kalas i halmstad hos brusch, nej det var inte brusch som fyllde 18 utan hans sambos dotter. detta kalas slutade i en helfylld 40 årsfest. I tell you that. holymacaroni va dessa gamlingar kan supa. o jag där efter. en man i 40 årsåldern bad mig förklara för hans fru varför man ska skaffa tungpiercing. jag passade på den.

juste, det är ju här på "bloggen" man inte får skriva för långa inlägg för då blir det tråkigt. hur nu mina texter kan bli tråkiga över huvudtaget?! tydligen är det roligare att se bilder på mat (?!), fötter, ballonger, ljusstakar o annan vacker konst.. anyways, nu ska jag läsa en bok om konflikthantering. exciting! ..

Kommentarer
Postat av: Peppe

saknat din roliga inlägg. heheheh. pussis

2012-04-20 @ 00:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0