torsdag

nej förfan jag sviker er inte, blir ett inlägg även idag dock lite senare...

jaha, reflektioner av dagen. vaknade och solen sken, fem sekunder senare regnade de, sen sken solen, ja ni vet. vädret var väldigt svårtolkat så huruvida jag skulle cykla till skolan imorse eller inte var ett dilemma. lucky me, så fick jag skjuts istället!

idag hade jag planer på att äta mat från min granne burger king, men bestämde mig för att göra egna hamburgare istället, vuxenpoäng ohja! sen kom nathalie förbi, hon färgade mitt hår, låt mig säga att det blev awe-wait for it-some!

imorgon åker jag som sagt till smålandet, ska bli kul! känns lite som semester? jag ska slå klackarna i taket! dessutom ska jag spendera mycket tid till mitt tentaplugg. hela nästa vecka, förutom 2 timmar på måndag är jag ledig. pluggpluggPLUGG, sen är det tentafest på fredagen. fan kommer dö, lär bli full efter en klunk cider efter en sån monstertenta. gött!

har haft en melodi på hjärnan nästan hela dagen, dock utan text och bara en liiiten snutt. suger ju, men blev inte irriterad förns nu på kvällen. jag bestämde mig för att ta reda på detta, ringde därför runt till ett knippe folk och nynnade för full fräs. tänkte först ringa till tilda, sen kom jag på att det inte var någon idé. ringde sen emmy, men hon svarar ju inte som vanligt (blinkblink), ringde sedan peppe som det visar sig satt på högtalaren (snäll kompis). tänkte först inte ringa anna för vill ju inte störa henne när hennes kärlek hälsar på, men blev ju tokig?! tro fan att hon satte den på första. "jessie j, who you are", heter låtfanet! lyssnar på den på youtube nu, den laddar, sen när var jag med om det sist? jävla mobila bredband. vill ha pappas bredband hemma ju? fix it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0