tisdag

redan tisdag?! ångest på den. har tentamen som det så fint heter, på fredag, ångest på den också. vi har inga föreläsningar den här veckan då all tid tydligen ska gå till tentaplugg vilket är bra tycker jag, dock känns det inte tillräckligt iallafall. har en pause nu, ångest där också ;) mina ambitioner sjunker lite mellan jämna mellanrum, men då tänker jag på att jag måste bli klar med det och det plugget till den och den dagen, då blir jag stressad och då sätter jag fart igen. då brinner det i knutarna och det skapar tydligen någon slags konstgjord ambition.

min helg har iallafall varit jättebra, älskar att komma hem sådär när man inte bor där längre. det är bokstavligen som semester, man får pause från vardagen liksom. den här semestern innefattade ju fest på fredagen, som jag var såå taggad till. nog att jag var taggad men jag har nog aldrig varit så bakis som jag var på lördagen. nu vet jag att jag överlever ALLT. trots den totala bakfylla jag hade i lördags ser jag fram emot tentafesten som är efter tentan på fredag. holymoly, då blir det hårt! 

idag åker tilda till norge, sorgligt. jag vet inte när jag stöter på henne nästa gång.. men kul för henne.
annars då? de rullar på fint. har en superfinne på axeln, en "innefinne" som gör ont bara jag rör lillfingret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0