söndag

what a day!
nog att jag prisar cykeln men påvägen hem från anna ikv så stog det spön i backen. nästan. oavsett mängd regn är inte cykel något att rekomendera...  där emot behöver man inte betala 90 kr. i parkeringsavgift för en dag i skolan, det är bara att sätta cykeln där i stället, asnajs. i hopp om att ingen punkterar (skrev pungterar först, skrattar) den, vilket hände mig första veckan.. 
man kan inte få några parkeringsböter när man cyklar, vilket jag fick första helgen med bil i skåneland. två dessutom. om man inte har maximal otur och idioti i kroppen kan man inte heller backa på en annan bil när man cyklar, vilket jag också gjorde första helgen med bil här.
det jag där emot har fått höra är att man kan få böter om man cyklar full eller cyklar mot rött här i staden. det är ju häftigt! living on the edge!
NÄHEPP duscha lite då! skola imorgon. statistik står på schemat! klockan åtta imorgon. till tio. sen är jag ledig. woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0