onsdag

nu är jag hemma från skolan och i skrivande stund är klockan är 17.44. bör tilläggas att jag började klockan 8.00. och nu har jag tvättid till klockan 21.00. dessutom måste jag plugga och laga mat. livet på en pinne!

jaha något roligt från dagen? hmm ne. funderar på att börja jobba med nyproduktion istället för att mäkla. en fast ingångslön på 30 laxar är inte helt fel, istället för att kämpa med 100% provision. tänker man dock större kan ju 100% provision ge mer än 30 laxar, bara på en fastighet. o oftast säljer man ju mer än en fastighet per månad, men då tänker man JÄTTESTORT.. vad vet jag, tur jag har tid att fundera! dock är nästan varje gästföreläsare vi haft den här terminen mer eller mindre negativa till mäklaryrket, känns ju ok. tur att jag pluggar förmedling så jag kan bli vafan jag vill, blinkblink.  

måste tillägga att jag är riktigt nöjd med mina kompisar här nere, de är roliga! tänk er att leva med flera stycken johan glans typ? där emot går det inte att plugga med dessa, imorgon väntar quite zone i biblan på mig! dessutom åker jag hem på fredag och myser med saknade. är stört festsugen! nähe tvätten ropar mitt namn. på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0