måndag

är den här bloggen påväg att bli en "vad jag har gjort idag blogg" fyfan, jag tror minsann det. alla mina principer går ju faktiskt emot detta.
idag är det måndag, jag satte mig på min fluffsadel klockan 07.30 o bikade till skolan. det var kallt och uppfriskandet. det börjar verkligen bli höst nu, awesome. jag som trodde att skåne skulle erbjuda varmt väder året om, men börjar inse att skåneland inte ligger så fasansfullt mycket närmare ekvatorn än vad småland gör. besvikelse.
idag har jag bjudit nathalie på hamburgare, gottgott. mitt golv tog nästan livet av henne, lite för halt tydligen, lite pinsamt. FY golvet, skäms på dig. brorsan tyckte att mitt golv såg vedevärdigt ut (men så är han också en golvnarcsisst), hm kanske borde byta ut det trots allt. MKB? snällaaa?
jag har även hunnit med att göra tonfisksallad, inte så enkelt som det låter om man inte har en konservöppnare. den gick tydligen sönder förra gången jag skulle öppna upp tonfiskkonserven. då inser ni hur mycket tonfisk jag käkar?
och nu visas tydligen "sveriges historia" på tv:n, shit jag har fått tillräckligt med historia, i form av arkitekturhistoria, för idag. men har jag så mycket mer att välja på? NEJ. alla mina fyra kanaler visar ju samma skit. överväger STARKT att införskaffa en såndan där dyr jävla box eller liknande. fan, tv-licensen är ju tillräcklig, den som jag trodde att jag skulle slippa undan tills igår, söndag, då de ringde på dolt nummer. fuck, jag föll rakt i fällan. på en SÖNDAG?! det är fan slag under bältet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0