tisdag

jaha redan tisdag, dagarna går fort. på torsdag kommer min älskade och saknade peppe, how cool is that?!

dagen har beståt av meningslösa föreläsningar, försöker hålla humöret uppe men vafan dessa föreläsningar var under all kritik. om doktorander and so on, bajs I would say. när dessa föreläsningar var klara runt fyraknippet gav anna o jag oss på en statisikuppgift, rälig som fan om jag ska vara negativ här också. men vafan, vi har gjort i stort sett allt men vad betyder alla värden som man sedan ska svara på, what's up with that? orkar inte ens. eller jo men JAG KAN INTE.!!!

nu drar jag mig mot emelie, vi ska baka kanelbullar för det är kanelbullens dag. vi ska kolla "despe" också som sara så jävligt roligt kallar det! jaha kanelbullens dag, har inte ätit en bulljävel. jag har ätit en negerboll men det duger ju förståss inte. tur vi ska bakääää, jag som älskar att baka. eller? stur isabelle är med som älskar att arbeta i köket, hon hade med gourmet till lunch idag, eh say what. jag käkade en köpt kycklingfralla... det beskriver väl dagen i helhet. imorgon är det onsdag, är i skolan mellan 10-12, förmodligen längre........ pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0