tisdag

jaha ganska händelselöst liv för tillfället. åkte till skolan kl 08.00 igår, visade sig att vi inte hade någon föreläsning, FML på den & då menar jag inte fastighetsmäklarlagen. vi stannade kvar o gjorde lite skolarbete drog där efter hem, läste mina kapitel, somnade lite, handlade lite, sen spenderade jag HELA kvällen framför oc. vi snackar flera timmar. inget jag är stolt över.

för övrigt!!!!!!
jag läste egoinas blogg som en slav för cirka ett halvår sen, slav skulle faktiskt vara en underdrift. sen slutade jag, hon blev tråkig. för cirka en till två veckor sedan var jag i skolan (no kidding), jag såg en tjej som var så stört lik en tjej jag "känner". hon påminde om egoina när jag tänkte efter. jag kan tillägga att jag stirrade. efter det (igår) gjorde jag lite research och trofan att hon pluggar på malmö högskola nu!!! dessutom i samma byggnader som jag pluggar. awesome!

i söndags såg jag även Plura på centralen här i Malmö, han satt i solen o rökte. jag ber till högre makter att det inte var knark. men fatta häftigt?! jag är ju lite småkär i honom.

förra helgen såg jag även bigbrother-Martin på centralen, han satt där o läste sin tidning och jag slurpade på en kockossmoothie. jag satte i halsen! jag är småkär även i honom...

idag ska även Britney Spears vara i stan, skulle inte förvåna mig om jag träffar henne på bussen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0