onsdag

åh onsdag, halva veckan -GÖTT!
idag gjorde vi klart den räliga statistikuppgiften som jag klagade om igår, eh va? det var ju inge svårt, bara fråga läraren om svaret. gillar sånt!
hade en värdelös föreläsning idag också, om service och management vilket jag tycker är kul men hur man än vrider och vänder på det kan en usel föreläsare förstöra så mycket. allvarligt, det skadar inte att öppna munnen mer än tre millimeter när man pratar, dessutom kan lite olika röstlägen göra väldigt mycket. det blir också lite mer givande om man inte LÄSER AV powerpointen. nä va träligt, jag hade gjort det mycket bättre! jag hade verkligen det! men så är jag också en väldigt erfaren och duktig talare.. 

tog en lunch på red fellas med en god vän och efter det bikade jag hem i höstrusket. kom hem vid 13 och slängde mig i soffan, lite oc och tanken att plugga. efter två avsnitt av oc försökte jag plugga men somnade, that's what I do. sov en timme sen gav jag mig an lite städning. älskar att städa min lägenhet, det går på fem minuter.

IMORGON KOMMER PEPPE, det är lycka. 12.11 rullar hon in på centralen!


Kommentarer
Postat av: Peppe

schteeeeek!

2011-10-05 @ 18:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0