onsdag

lite bloggdags kanskeee! åhfan.

vart ska jag börja? nja veckan har väl inte varit jättebra än så länge, har varit lite smådepp om jag ska vara ärlig. blev bättre igår, åkte till svalöv o levde rövare. fick JÄTTEGOD mat i form av kyckling a la bacon o ost, lite hasselbackspotatis o bea. familjen tönsberg slår på stort när jag besöker :) idag körde vi en intervju med en fastighetsmäklare, det bästa måste varit alla gratispennor jag fick!

kom hem runt fyra tiden idag, bestämde mig för att ta en promenad runt pildammen då. två varv runt den brukar ta en timme, vilket jag tycker är lagom. solen sken o jag tyckte det skulle bli riiiktigt skönt att rensa hue lite. halvvägs började det spöregna!!! inte så kul som det låter. fick pausa under ett träd i hopp om att det skulle minska men icke. fick pinna iväg i spöregnet för fåglarna var fan inget roligt sällskap.

skulle visa malin mitt förflutna igår, så gick in på bilddagboken vilket mestadels består av bilder på mig, but still. hon såg den här bilden och tyckte jag var mycket snyggare förut. hm brun och blond. kan väl säga att jag är motsatsen nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0