lördag

hade sovmorgon idag, en efterlängtad sovmorgon. det luktade vin i lägenheten när jag vaknade, lovely!
jag skrev min första tenta igår, jag var nervös innan. trodde jag skulle faila totalt men gick där ifrån med ett leende på läpparna, piece a cake tänkte jag! jag svarade på allt, jag kunde inte allt, men jag hade någon slags koll på allt. sen ringde anna, hon kände att det gick åt helvete. hon räknade upp allt hon inte kunde och det visade sig att det var samma frågor jag inte hade koll på. nähepp, den lyckan varade inte länge... ibland är man bra naiv ;) neeejdå, vi får väl se hur petiga de är när de rättar proven, ska bli spännande! 

hade tentafest igår och jag hade faktiskt med mig kameran, tills jag glömde den i malles väska ... emmy jag vet att du skrattar! men gårkvällen var skoj, de har fan grymma uteställen här, går liksom inte att jämföra med metropol. :p

nähe nu ska jag städa, kolla upp när fasiken jag har bokat tvättstugan, sen ska jag ut i solen! för det är fan sommarvärme här, luktar ta mig fan lite utomlands här också, sen får ni tolka det hur ni vill ;) igårkväll var det helt ok att gå i linne utomhus, ja ni vet. måste älska oktobersomrarna! dessutom är det idolrepriser på tv:n nu åååh awesome!!!!!!


Kommentarer
Postat av: emmy

HAHAHA, ett ord -> amatör!

inte förvånad, miss you <3

2011-10-02 @ 15:40:12
URL: http://emmyhaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0