holy moly, torsdag!

mer än en vecka jag skrev här sist. tiden går så fort. det har hänt mycket, jag vet att det har gjort det, som jag vill berätta om, men jag kommer bara inte ihåg det just nu. SÅ jävla mycket har hänt!

nämensåatteh;

  • jag klarade min första tenta!!!! med marginal, hur häftigt är inte det? jag är nöjd iallafall.
  • jag var hemma i helgen och tilda också, hon är ju bosatt i norgelandet så det var jävligt kul om jag får säga det själv, vilket jag får!
  • jag har tenta imorgon. om service management och marknadsföring. sammanfattning: kunden står alltid i fokus!!!!!!!!!!!!!!!!! varför ska man göra det så mycket svårare än vad det är? jag inbillar mig att jag kan boken på 500 sidor men allt är så luddigt så man börjar ju undra. vi får se hur det går, men jag känner mig lite FÖR lugn för mitt eget bästa om vi säger så...
  • hade en föreläsning med Fastighetsbyrån här om dagen, riktigt intressant. vi var en liten skara på föreläsningen så jag passade på att ställa mycket frågor och säga mina synpunker. drog mina skämt och hade min naturliga glimt i ögat. berättade bland annat, mitt bland mina skämt, att jag var från de småländska skogarna. apropå bensinersättning när man ska ut på visningar. alla skrattade. efter föreläsningen kom föreläsaren (rekryterare på huvudkontoret i sthlm) fram till mig och frågade vart i småland jag kom ifrån. hultan, målilla mer bestämt förklarade jag. det visade sig att han kom från vetlanda och kunde tänka sig att lägga in ett gott ord för mig på Fastighetsbyråns kontor runt om i våra gamla hemtrakter, om jag var intresserad förstås?! hell yeah!

jaha summan av kardemumman, skrev detta inlägg i syfte att skryta lite om mina framgångar den senaste veckan. imorgon kommer peppe till malmö, på lördag ska jag på ladies night, på söndagen åker jag till smålandet, på måndag o tisdag ska jag jobba på banken, sen ska jag vara ledig, på fredagen ska jag till frissan och även växjö för att träffa gamla flammor från gymnasiet, det blir fest, söndagen efter är jag här igen. gotta love life, så länge morgondagens gjorda tenta känns ok, annars kan det dra åt helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0