plugg

jag pluggar lite. inte just nu, för nu är det oc. det är värt en pluggpaus. men jag pluggar, jag jobbar på ett arbete. aha. jag tycker faktsikt det är liteeeee kul. att vara igång typ. eh störd tjej.

hela min facebook är full med massa balbilder! verkligen full, dem är överallt! det är lite därför jag inte lagt upp fler här för dem är överallt på facebook. så jag hänvisar till min facebook för er nyfikna själar!

jaha more to say. sov hos anna inatt! hon kan vara en riiiiiktig bra vän, igår köpte hon två glassar till mig, bäddade min säng, imorse gjorde hon min frukost och skrev gulliga lappar. jag duschade även och använde ALLA hennes hårprodukter, nöjd tjej. ja ni vet, sånt där får jag inte varje dag liksom! men det visar sig vara utpressning för nu tvingar hon mig gå ut på lördag... vi får väl se vem som vinner den battlen.

nu är det reklam i oc, det betyder att jag ska leta fakta till mitt arbete. aktiv pluggpaus vill jag kalla det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0