less

nähe nu tänker jag unna mig lite television. awesome!

4 månader sedan farmor gick bort, saknar henne. mycket. speciellt under den här tiden vid bal och student. jag saknar hennes vaniljbullar i hennes knarrande hammock, jag saknar att spela och sjunga vid hennes piano vilket hon alltid uppskattade, jag saknar att springa upp till henne och se hennes alltid så glada ansikte, jag saknar att hon alltid kallade mig finbesök fast jag hälsade på varannan dag, jag saknar hennes uppskattning till livet och naturen, jag saknar att komma upp o äta köttbullar, sås o potatis, jag saknar hennes blommor på köksbordet, jag saknar hur hon var så omtänksam, jag saknar hur hon hade spolarna kvar i håret hela dagen, jag saknar hennes starka glögg i tvrummet, jag saknar hennes envishet och nyfikenhet, jag saknar hennes ungdom, jag saknar hur hon alltid sa att jag var så fin, jag saknar att bära in ved till henne, jag saknar hennes hejjande från andra sidan trädgården när man aldrig hörde vad hon sa.
eh ja det var väl lite av vad jag saknar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0