how awesome

hämtade ju pappa idag. det gick svinbra, jag är kung på att köra bil.
några intryck från dagen på motorvägen:
jag älskar motovägen, jag älskar att köra fort.
jag älskar att motorvägsflirta, kör en snygging om dig kör du om snyggingen osv.
jag älskar vägbyggsarbetare (heter det så?) de är manliga som få, och riktigt snygga kan de vara! får man syn på en riktig ögonsten i självlysande brallor o bar överkropp är man förlorad. det bästa är att man oftast kör sakta vid dem så man kan ta sig en ordentlig titt!

pappa o jag gav oss även ut på drottningholm o ekerö, jag ville se pappas gamla landställe där han spenderade allaaa somrar. jag har hört så mycket om det och OM jag fick se. han berättade och visade allt han kunde komma på. vart hans närmsta kompis bodde, vart han jämt liftade och festade, att det bodde en jättesnygg tjej som hette maggan ovanför stranden, att fiskaren nere i det röda huset rökte mört, vart min farbrors första tjej bodde, att elledningen som hänger på ett hus har han satt upp blablaa, det var jättemysigt! dessutom fick jag se vart wallenbergarna bor, i rosa jävla gayhus. shit, get a real hous ;)

slutsats; när jag är riiiiktigt rik, ska jag köpa upp det landstället med tillhörande mark och ge tillbaka till pappa! the end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0