hej

nu är jag glad igen, allt jag behövde var lite fylla i mitt liv o jag är på topp igen!

idag är det mors dag, den allra bästa människan i mitt liv har sin dag idag. så jag tänkte, damn jag slår på stort! tog med mamma till oskarshamn, tog drive in på mcdonalds och körde ut till havet för att mysa. efter det drog vi till maxi o stod i kassakön typ en kvart, hatar nybörjare......... sen kom vi hem, vilade lite. sen gjorde vi marängswisch(?) de ni! har träningsverk i mina tarmar nu, njuter.

kollar på bigbrother nu, ASSPÄNNANDE är det! tror sara och peter åker ut, vet att peppe är med mig. påtal om peppe, hon har vrickat sin stortå, skrattar lite. ganska kul faktiskt!

jag har prov på tisdag och har inte pluggat, det är mitt sista prov. o jag kan inget, känns ok att avsluta sin gymnasietid så, elleeeer? äääh får se vad jag gör av det..



ingen bild på mamma inte (för hon ställer aldrig upp på bild) så fick bli en bild på en jävligt snygg tjej! fes nu, den luktade inte gott......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0