gullige pappa

pappa pratar med en humla i hallen, humlan är vilse. vilken djurvän, vilken hjälte!

nu sitter jag här och bajsar faktiskt, ganska gött. förundrat att jag får ut något ur min erectus analus över huvudtaget eftersom jag endast sveper soppor nu för tiden.
tog mitt förnuft (?) till fånga o piercade min tunga här om dagen. ja det kunde man verkligen inte tro, många olika reaktioner vill jag lova. alla mammor säger: åh neej inte lilla söta micha... alla kompisar säger: åh va häftigt!

men så jävla häftigt är det inte att sitta med en svullen lem i käften, kan varken säga s eller r och låter som en annan invalid. har aldrig upplevt hur mycket jag använder tungan innan... emma sa att det blir bättre om jag inte pratar så mycket, eeh lättare sagt än gjort. eller?!

nu ska jag plugga internationell ekonomi. spyr.
ikväll hoppas jag ha tid över för johnny depp.

Kommentarer
Postat av: emmy

HAHAHAHAHAA ERECTUS ALALUS!!!!

2011-05-20 @ 11:44:00
URL: http://emmyhaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0