good evening

jaha jaha, min betygsångest har lagt sig lite. det jag har insett under eftermiddagen är att oavsett vart jag flyttar så kommer jag laga korv med bröd till middag många dagar i veckan, som idag. enkelt och jävligt gott!
grejen med betyg är ju att det inte går att göra något åt när man fått reda på dem, då är det little too late som man säger.. vilket suger. det är ju då man får motivation he-he. sitter och pluggar as we speak, när jag fått ig på det här provet kommer jag har motivation som bara sprutar, men då är det för sent. kanske bäst att plugga lite till.. inflation inflation inflation.

har ju inte lagt ut en bild på mitt skötebarn -tungpiercingen!  emmy hade tagit en awesome bild från lördagen. visar både på alkoholhalt och piercingen! lite iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0