äckligt

sliten jag är ikväll eller. nyduschad, i min sköna sparkdräkt framför bigbrother. mmh good life.
kom hem från en kanon valborg i eftermiddags, efter det stressades det vidare mot vena o kolla in massa körer som rockade loss. eller? helmys, men nu är jag trött. huvudvärk. ångest. ja ni fattar.

valborg, hm, överväger om jag ska berätta om den händelserika kvällen eller inte. kan ju inte vara sååå kul för oberörda att höra om min fyllekväll men. är det inte någon som har problem med magen eller blir utslängd från en klubb, så är det någon som tappar bort mobilen eller vrider till knät åt helvete. ja ni förstår, men skrattar då alltid lika mycket med jenny, tilda o emmy. mums! vi kom i säng vid fem o vaknade vid nio. somnade om och vaknade vid ett. sen åkte vi. lovely.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0