wonder why

kvällen igår var kanon, som alltid med de töserna! aldrig några tvivel där inte. vi hyrde film bland annat, en ganska seg film. jag kämpade för att hålla mig vaken tills den stora finalen kom, men tro fan att jag somnade och missade filmens stora händelse.



har träningsvärk i min högra skinka, say what? ja det stämmer, undra hur den kom dit.

jag har spenderat dagen med tilda, ååååååh va härligt! jag har saknat henne och det vi gör tillsammans jättemycket! hon lurade in mig på en smal väg i skogen för att kolla om någons farmor bodde där, slutade med att jag fick backa hela vägen. ja den vägen var inte riktigt anpassad efter min bil, eller ja ingen bil alls. mer för en traktor. ja alltså, vi åkte bil. det är sånt vi gör när vi har tråkigt. helhärligt om ni frågar mig! hon kommer hit snart också!!

kluring ju: väg vägen vägde. tre ord som har samma stomme men som betyder tre olika saker :D yeye, cred to mee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0