what the uck is going on

blev bjuden på lunch igår av fröken anna. vietnam special, thaimat för dem som inte listar ut det från namnet. jävligt gott var det, jag pillade i mig utan några problem! men någon vajsing var det för min mage har inte varit densamma efter det. sitter på toa as I write.

idag inledde jag dagen med pw (powerwalk) i solen. vart fan tar världen vägen?! hoppa in i duschen, avnjuta den och sen lite frukost. efter det ska jag plugga svenska.

i svenskan nu bearbetar vi olika dikter och i mitt fall låttexter. fuck it. jag hatar att analysera och fördjupa sig i kärleksfjoll. en av låtarna jag valde va "kärlekens tunga" med eldkvarn. då sjunger dem "jag hörde trummorna på stan, dom sa att du lämnat mig blablaa" jaha. trummor. kul! fan. jag är inte djup någonstans och det säger jag med bildlig betydelse. det är ingen metafor. eller kanske? eller en paradox mer? you get the point, jag kan ju ta livet av mig redan nu. här på toan. något mvg där blir det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0