spänning i skolan

vi har lite interference i skolan as we speak. asspännande om ni frågar mig, äntligen händer NÅGOT!! vi har fått ny lärare i internationell ekonomi och hon suger mer eller mindre. självklart går vår klass till skott och klagar sönder den här läraren. men hon petar faktiskt in hur många projekt hon orkar på så kort tid som möjligt, så med ALL RÄTT ska vi gå till rektorn. vi värmde upp med vår mentor först.

vi nämnde hur samtalet på gårdagens lektion gick till efter att äckelfridell släpt bomben att vi ska göra arbete på 15-20 sidor under tiden vi gör 5000 andra projekt i samma kurs:

äckelfridell -jaa men jag har varit lärare över 15 år (eller var det 25??), jag vet hur mycket mina elever brukar orka.!!
michaela -jaaa, och vi har gjort arbeten i över tre år, vi vet vad VI brukar hinna med.

HA, där fick jag henne. annemo vår mentor skrattade o sa att hon inte var förvånad att jag gjort detta utlåtande. hmmm, hur ska jag tolka detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0