nervös väntan

sitter nu i stundens hetta (?) o väntar på mina kära uf-kollegor. jag är lite nervös, mest för att jag nog har med mig för lite mat idag.. hinner man ens äta?
mina kära uf-kollegor skulle dessutom varit här för en halvtimme sen, vilket också är något oroande.. men annars är det tipp topp! 

förutom finnen jag har i vänsta näsvingen liksom.. damn va den gör ont, kan inte röra en muskel i ansiktet utan att den berörs o det gör ont. it hurts I tell you that.

o nu fick jag lite panikångest över mitt svenskaarbete jag inte än gjort klart, eller min engelskaredovisning, allt ska vara redo imorgon.. fan, uf-företaget tar all min dyrbara tid. det roliga är att jag knappt har några lektioner heller, en mattelektion den här veckan än så länge! då förstår ni hur mycket tid jag lägger på uf-företaget. men det är ju kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0