la futura

framtiden.. ojojoj. det är jobbigt.

jag sitter här i min morgonrock, otroligt ofräsch efter nattens hårda sömn. och nu även svettig. har ringt runt till antalet bankkontor om sommarjobb men trofan att alla jag ska kontakta är på semester eller dylikt. vad handlar det om? det är inte meningen att jag ska jobba på bank, that's it. inte nog med det har jag skrivit cv och personligt brev men det verkar jag ju inte ha någon använding för i alla fall, fuck it.

jag har även kikat på lägenheter, en fin etta vid hamnen i malmö är ganska lockade va va va? har även ställt mig i bostadsköer och kollat in csn, sånt där ni vet man tydligen måste göra när man blir vuxen. spännande men så krångligt. fan, tydligare information åt folket! 

dem säger även att det är festligheter på g ikväll, kul säger jag. aj säger min plånbok. tro fan jag ska gå i alla fall! malmö får vänta om jag nu ska på fest.. jag prioriterar rätt och FAAN om ni säger emot.

jag är uttråkad. vill pussas. tror jag ska ringa ett samtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0