if you're a bird i'm a bird

buhuuu, snacka fin film! the notebook, den i särklass vackraste filmen.

det är kanon väder, K A N O N väder, gotta love it. ska bege mig ut på en promenad med någon är tanken och eftersom alla jävlar är upptagna kommer lotten på min söta mor, hoppas hon gillar min idé! frågade tilda, lockade med lillesjö men inget passade den upptagna kvinnan... hm 

var precis ute på verandan och pratade med min fina annabananaaa! satt i morgonrocken och insåg att trots mina inte allt för bleka armar är mina ben stört vita. skrämmande. måste bajsa nu känner jag..

längtar till kvällen, då ska jag och mina absoluta favoritpersoner umgås hos emmy. det blir alltid en succee! liite god mat, lite god dricka, lite goda spel o en hel jävla massa skratt tror jag vi har att vänta. nähe promenad någon? tror jag ska ringa och väcka peppe! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0