dans

hade dansträning i plugget idag, inför balen. självklart kunde inte min baldate så jag gick med emmy, skönt en säker partner tänkte jag. hon skickade ett sms innan: "har tagit extra deo och lysterin för din skull danspartner."
men nähe, det fanns två lediga grabbar där så vi fick INTE dansa med varandra. men det var kul, mycket kul! och svettigt!

blev dock vääääldigt avundjuk på övriga danspar som var ihop, de gosade, busade och var nära varandra när de dansade. jag hade också velat dela det med min käresta, vart är min käresta!?!??!  

fuck it, inte ens peppe vill gosa ikväll! nu ska jag ut på promenad bara för det.

Kommentarer
Postat av: peppe

Förväntar mig ett tack inlägg eftersom jag ställer upp på en myspromenad, Vad skulle du göra utan mig?

2011-03-30 @ 23:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0