bara sådär

fick hem det the oranga kuvertet igår, min allmänna pension. det sved lite i hjärtat vill jag lova! trodde inte det var dags än? ett fett bevis på att jag faktiskt bli äldre och inte bara större...

idag var även dagen då jag fick prickar på mina halsmandlar, inte halsfluss-prickar som pernilla vill tro utan mer snorkråkor som bitit sig fast liksom.. i samband med dessa prickar blev jag även stört tjock i huvudet (som är fullt med snor) + en otrolig nackspärr. nackspärr, huvudvärk och yrsel går INTE ihop. livet leker! mamma var på apoteket o handlade sina grejer och nu går jag på hennes kur. jag ska vara sängliggande och hon bannlyser mobiltelefoner och datorer i närheten av mig. precis som att prickarna beror på tekniken liksom, puh.

nu är hon hos frissan SÅ JAG FÅR GÖRA VAD JAG VILL. mohaha!
jag har alltid varit busig!

kan för övrigt bara vara sjuk 2 timmar till, sen är det sista träningen med tjejerna. imorgon ska jag jobba o kissa ass på några kommunnissar, torsdag ska jag jobba igen och fredag ska jag till malmö. bäst jag lägger ifrån mig datorn om morsans kur ska fungera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0