går så fort

sådär ja, nu har jag klarat av ännu en långhelg. en hel massa mys med den allra finaste människan på hela jorden, cassandra! men även min bror, ulrika och resten av familjen. sånt som behövs!
jag skulle berätta en godnattsaga för henne i lördags.
jag -men cassandra ska du inte somna av det här?
cassandra -jag kan inte, du pratar ju hela tiden?!
skönt med den glädje hon sprider, jag avgudar henne! hon är min förebild!
vi har även varit på grodyngeljakt, dock tog vi död på en.
jag -är den död?
cassandra -NEJ! den sover bara!
sen frågade hon några andra barn om de ville ha vår döda grodyngel!

jag har även hunnit bränna mig och det är inte nådigt. ligger här och hettar as we speak!
jag har även hunnit få förbannat många myggbett, känns som det är fler myggor än vanligt?

nöjd med helgen! hunnit med mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0