eeeeeh

åh jag kan inte sova, är svinpigg!
eh jaha, what to write.
hmmm

big brother är slut. martin vann inte. suger. han kom trea. fattar inte.
han kan överväga att flytta från hörby till malmö, eeh ännu en anledning att flytta till malmö säger jag då.
simon vann. tråkigt. han var lame.
fanns inte mycket mer att säga om big brother.

min piercing mår bra. tror det är ett av mina bästa raggningsknep numera, att vifta med tungan.

gick in på hultsfreds facebooksida och kollade in intresset för festivalen. stör mig på när folk skriver negativa komentarer. "måste missas" "inget svårt val, tar hellre arvika, behöver inte ens fundera" "gör inget om man missar en festival med två dagar" alltså what the fuck people, get a grip of yourselves. håll det för er själva eller ge hultsfred beröm för att de faktiskt fixar en festival över huvudtaget, när den lades ner var ni ju så förbannat missnöjda..  ajaj

mossade precis en mygga mellan mina lår, grymt sexigt. I like it nasty! nähepp, där kände jag väl att jag kanske är lite trött iallafall. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0