buzzy womN

vart ska jag börja? har varit lite smått upptagen i veckan som gått, det har nämligen varit studentvecka. ojojoj, MYCKET blandade känslor den här oförglömliga veckan vill jag lova, mycket överraskningar, mycket tårar, mycket glädje, mycket fylla, mycket bus, mycket mygg.. MEN den avslutades underbart bra med ett fetingutsläpp av 2011års avgångsklasser och jag tror alla var mer än nöjda!

gårdagens festligheter var perfekta, jag fick även en skymt av swingfly. what more more can I ask for liksom?!
kvällen resulterade i en trött tjej idag, somnat antalet gånger i soffan, dessutom har jag förlorat min röst som är spårlöst försvunnen. jag hoppas av hela mitt hjärta att den hittar hem igen, har insett den här dagen att jag är i stort behov av den....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0