bästis tar studenten

åhåå tilda tog studenten igår. hur konstigt? men hur häftigt? en gråtfärdig michaela genom hela dagen men vafan, it's a big fucking day! jag har för övrigt tagit massa bilder :D jag är så cool!


två bilder på en riktig hot mama!
dessutom gjorde jag ju värdens proffsigaste ihopklipp i word! vaaa, watch out!



men dagen handlade ju trots allt inte om mig utan om den bästa människan i hela världen! (cassandra är inte med i just den här "bästa människan i hela världen-listan")



finaste familjen johansson, minus ida.



där har ni det, bilden talar för sig själv och jag tycker den här bilden berättar väldigt mycket!



fastnade i tildas paraply, men ganska glada ändå!



träffade hanna o ylva, puss på dom!



en sista bild på tilda!! (för det tar så förbannat lång tid att ladda upp bilderna, måste vara kvaliteten från min extremt avancerade digitalkamera! ack ack, förstår inte hur ni modebloggare orkar med erat.)

efter tildas student i mjölby åkte vi raka vägen hem, då bar det iväg på marcus student och utgång i oskarshamn! kul, extremt svettigt och onyktert. jag drack äppelpajshots, awesooome! var osäker på om jag skulle tugga eller bara svälja, gött var det iallafall. smakade äppelpaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0