trött

jag sov till halv tolv idag, halv tolv. jag tycker det är för länge. dessutom kommer jag inte kunna sova inatt när jag ska börja jobba dagen efter. frågade mamma varför hon inte väckt mig och hon kom med svaret; du var ju trött? så träligt, jag är inte trött?????

vad har hänt den här helgen, mjaa, jag har INTE gått på festivalen. så rolig är jag. ångrar det pyttelite, jag ångrar att jag inte lyssnade på hoffmaestro, maskinen, melissa horn, ah typ dom. fick min alkoholhalt i fredags när johanna bjöd på sexparty. finns det något värre än vinfylla, dessutom jobbade jag kl.9 morgonen efter. men jag överlevde det med!

annars då? joo, jag letar lägenheter. jag får panik när alla andra får lägenhet men inte jag. men då ska vi nämna att jag söker i malmö o dom i växjö. det finns en viss skillnad. jag har nämnt tidigare att rosengård är en förbjuden plats för mig att söka lägenheter. men när min desperation satte fart igår gick jag faktiskt in och såg vad den fientliga orten hade att erbjuda. det visade sig att den erbjöd nyrenoverade och toppmoderna studentlägenheter. inte nog med det, rosengård ligger faktiskt ganska centralt. med cykeln tar det 5 min in till malmö centrum. kan rosengård verkligen vara så hemskt? det kanske är värt det. kan ju bara bo där ett litet tag tills lägenhetssökande-hetsen har lagt sig. caroline på jobbet kommer döda mig om jag säger att jag fått lägenhet i rosengård. då har jag satt min sista potatis vill jag lova. pappa blir inte heller glad.

men jag är faktiskt en flicka med skinn på näsan, lite bombhot och sprängningar kan väl inte göra SÅ mycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0