sommarlov

jag jobbar, och jag jobbar. idag var jag ledig från axelssons men då jobbade jag på banken. när jag jobbar på axelssons slutar jag sent vilket gör att jag inte orkar mer på kvällarna, vilket i sin tur leder till no life. de säger att man inte ska klaga men jag klagar, jag tycker det är jobbigt! jobba är jobbigt! tror det adjektivet kommer från de verbet faktiskt.. samtidigt är det kul att jobba, jag får pengar och det gör att dagarna går fort! idag slutade jag halv fyra och kostar då på mig en kväll i saknade flickors sällskap. beger mig upp mot hultan!

dessutom kommer jag vara ledig mycket nu framöver så bit i det sura äpplet brocken :D (är det ett passande talesätt verkligen?

Kommentarer
Postat av: lisa

då kanske du kan ta lite tid till dina andra fina kompisar (mig själv inräknat där haha) saknar att umgås hallå!!!

2011-07-08 @ 12:02:06
URL: http://lisenpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0