lägenhetshets

ni vet att jag hetsade om mina betyg, om inte så gjorde jag det. jag var såååå orolig att jag inte skulle komma in på min högskola och program som jag suktade efter. men det gjorde jag ju! happyhappy, fuck no. nu ska man ju hitta lägenhet och det är tydligen inte det lättaste i malmö. så i ett försök till lite nya alternativ la jag ut en annons på blocket om att jag sökte lägenhet i malmö, med bild och hela kittet. visst, det har gett många alternativ, det har ringt många utlänningar, det har ringt folk som pratat engelska, det har ringt folk som jag inte fattar nånting av, det har ringt frisörer och frågat om jag velat bli deras hårmodell. ja listan är lång. men idag tog ett mail priset. skrattar. min annons missuppfattas lite eller?


Kommentarer
Postat av: Peppe

HAHAHAHHAAHAHAHAHAHAH!!

2011-07-31 @ 18:34:12
Postat av: tilda

hahaha! så jäkla kul x)

2011-08-01 @ 22:40:05
Postat av: r.

åh guud jag dör! Så jävligt roligt! Tack, detta gjorde min kväll :D

2011-08-02 @ 20:23:26
URL: http://frokensvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0