hem ljuva hem

har spenderat några riktigt fina dagar i götet, jag älskar göteborg. vistelsen har bestått av mat, sola o bada, shopping, fina kvällar vid kollonin med fina människor.

dock har jag inte sovit så bra. inte bra alls. har sovit bredvid tilda o hon gnisslar tänder som man så fint säger. åt helvete är det om man råknar vakna, för chanserna att somna om blir minimala om tilda drar sina tänder emot varandra i sömnen. detta hände självklart ett antal gånger under nätterna. jag brukar kunna buffa på henne o hon lägger av men den här gången blev hon förbannad för att jag väckte henne. what the fuck?! du väckte mig först liksom?!
men självklart har det gått bra ändå, en mer sleten michaela som kom hem idag bara. ligger nu i sängen och väntar på att jag ska bli redo för john blund (redo).

jag är ensam i hela huset, känner mig ensam i hela världen bara för att huset är så stort och det är så tyst. men förstår ni hur skönt det är när det är så tyst? såg fram emot att vara ensam hemma, jag är det väldigt sällan. dock hör jag åskan närma sig och det är inte lika skönt att vara ensam hemma längre om ni förstår vad jag menar.
jag kommer dö ensam. nu hade till och med tilda varit bra sällskap ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0