halmet

åkte till halmstad i helgen, älskar den staden. jennifer tog sin konfirmation och det firades med dunder och brak ;) efter kyrkvistelsen bjöds det på smörgåstårta med släkt och vänner, på kvällen bjöds det på grillat, goda drycker och ännu godare sällskap. har inte skrattat så mycket på länge! vilka fantastiska människor det finns! en liten notice; trodde inte vuxna kunde vara så snuskiga!! vi snackar sex, tjuvkik, stön, avsugningar, listan är lång. jag såg min framtid rätt framför ögonen på mig!

jaha söndagkväll. har en tvättmaskin jag sitter och väntar på, den måste bli klar så jag kan hänga upp den på tork. min arbetströja befinner sig där förstår ni, dessutom i STORT behov av en tvätt så det är ju passande.
inte nog med det har jag gjort morgondagens lunchlåda denna afton. gör mig med andra ord redo för att flytta och allt va det innebär.. det bådar inte gott vill jag lova. tvätta är jag ganska säker på, rutinerad som man säger. laga mat där emot är jag ingen hejare på. jag är för lat. pappa sa precis att det luktade bränt. men som vanligt har jag ett esse i rockärmen, det finns beasås i kylen. serverar jag min lagade mat med beasås lär det bli jättegott!
smart michaela, viste att du hade det i dig.

annars då? japp, jobb imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0