vilken dag!

igår var jag hos tandläkaren! nästa år får jag inte gå dit gratis längre, känns ju förjävligt! men tro fan att jag njutit av varje gratisbesök.

började med att jag lämnade mattelektionen, halleluhja. förklarade för per att jag skulle till tandläkaren, på riktigt! han skrattade o önskade mig lycka till.
 
påväg ner möts jag av tre, till utseendet, utländska killar. ena killen säger "puss på dig" o ler mot mig medans den andra säger hej. nog att jag blev äcklad men tro fan att jag började asgarva av hela uppståndelsen när jag passerat.
 
efter det möts jag av en liten och mycket ledsen flicka när jag kommer till tandläkaren, tjejen grät ögonen ur sig. jag har alltid tyckt tandläkaren varit skoj att gå till så detta var oroväckande.

efter det satte jag mig ner o väntade, funderade över om jag borde säga till att jag kommit, men känns så fånigt. "hej jag är här" "eh ja, jag ser det?"

oturligt nog satte jag mig mitt emot en annan, till utseendet, utländsk kille. som stirrade på mig, han klädde förmodligen av mig kläderna med blickan. bresade lite extra med benen. skämt o sido -äckligt!
jag gjorde detsamma med honom, men blundande psykiskt! fyfaaan tänkte jag, han ska få smaka på sin egen medicin. det funkade inte :(


Kommentarer
Postat av: emelie

hahahaha. dör

2011-01-12 @ 23:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0