vad händer med mig?!

de senaste kvällarna har jag kommit i säng innan tio, innan tio!!! ni ser rätt, den här gången har jag inte skrivit fel. förr var jag i säng runt tolv, cirka.
hm, börjar bli gammal. men det är mysigt i sängen, ja, dem kallar mig mysarn. mystjejen osvosvosvosv..
eller?

ska plugga lite nu är det tänkt, ska granska bertils arbete som hon så duktigt skrivit flera sidor på. grattis! imorgon ska vi ha ett semenarie som det så fint heter, tror jag slår till med kavaj bara för att verka seriös. kanske får extra poäng av bibbi då.

men nu blev jag fan trött..

har föresten spenderat kvällen hos jessica, ASNAJS om jag får säga det själv. jag blev dock spöad i wii, men fuck wii jag rular på plump o det är det enda som räknas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0