terminen of my life

blir lite filosofisk såhär dags på dygnet so be prepare!

tänkte unna mig själv en ansiktsmask förut, bara för att jag hade tid! den skulle vara djuprengörande och blabla som alla andra ansiktsmasker. men låt mig säga att det var ansiktsmasken från helvete ty den nästan brände sönder mitt söta ansikte. det sved utan dess like! plus att den luktade anus o doften innfinner sig fortfarande. (morsan tycker det luktade gott?!?!?)

sitter nu eller ligger, o mysar på min livs sista jullovsdag. ska imorgon inleda den sista terminen på ekonomiprogrammet. stört inte sant?
sista terminen på gymnasiet innebär: hårt och slitsamt skolarbete, ångest, press och hell of a lot party och bakfylla! jag bara lääängtar tills tretretre festerna börjar och man kan fira satan att man snart tar studenten! det är i alla fall mina förväntningar på den här terminen.. köra hårt liksom!
för att sedan inleda fyra års pluggande! haha eller?

kollade in schemat för morgondagen för att se vad man hade att se fram emot. det jag ser är matte. skjut mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0