seg tjej

jag får för mig att det är den 28 idag och fråga mig inte varför. men jag tror verkligen, av hela mitt hjärta att det är den 28 januari idag. störd.

igår var det en händelserik dag. överväger om jag ska skriva ett sådant kallat "vad jag gjorde idag-inlägg" MEN det går ju emot allt som heter principer så vi hoppar över det. för den här gången. ni får ta mig fan leva med den ovetskapen? ovetande? hmm.

kan ju dock delge att jag spelade bowling igår, min favorit. jag kom trea av fem. jag är nöjd.

jag ska heller inte leva i förnekelsens mörker så lika bra att lägga ut korten på bordet. jag höll inte mitt löfte. jag har förtärt alkohol den här helgen. inget jag är stolt över och visar på att jag inte har någon som helst disciplin. kul tjej. MEN man lever bara en gång, det är ta mig fan mitt försvar!

en annan notis från gårdagen.
nisse -jaaa, har ju hört rykten om att du ska va bi michaela?
jag -HAHAH what, nejnej jag gillar snoppar. MYCKET!

inget fel med bin dock :D



längtar för övrigt till sommar och att somna i solen i ledighetens namn. ska försöka få med mig emmy till solariumet sen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: En komplinmang som upskattas till tusen, tack så hjärtligt brock! :)

2011-01-23 @ 14:50:10
Postat av: r.

öh..förra kommentaren var av mig Becca haha.

2011-01-23 @ 14:50:55
URL: http://frokensvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0