pinsamt

tänker tillbaka på onsdagen då det stod galej på schemat. spenderade natten i hultan på metro och som vanligt var jag i farten. hade heller inga pengar men ville ju självklart ha en del av baren vilket inte alltid går hand i hand. när pernilla och jag festar runt i kalmar behöver man inte riktigt tänka på artighet, hur man beter sig, vilka man petar upp självlysande rör i näsan på eller främst, vilka man frågar som vill bjuda i baren, detta följde dock med mig in på metro i onsdags.  

skillnaden är att man knappt känner några i kalmar, viiiiiilket man gör i hultan. hm, den här kontrasten framgick inte under kvällen. pinsamt såhär i efterhand vill jag lova. ser kille efter kille på facebook som jag endast snackat med vid bjudningstillfället. eeeh, stop doing that you tattare michaela brock!

samtidigt tror jag dem är glada för att dom får en piece of me liksom ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

pinsam tjej.. ska sluta umgås med dig, får dåligt rykte........................................... :'(

2011-01-10 @ 00:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0