nyår

ju mer jag pratar med mina kära inser jag att jag missade en hel jävla massa här hemma under nyårsnatten . bra eller dåligt kan jag inte svara på, fan jag hade askul i kalmar med min partner in crime pernilla.

vi började med att fixa oss, javisst! snygg måste man ju va på nyår. efter det drog vi o käkade, zorbas stod på menyn. zorbas = vitlök. ja resten kan ni räkna ut själva. yummi! vi drog även en sväng o kollade in där Robert Gustavsson bor när vi ändå var i krokarna, typ.

sen började vi inta alkoholen, o resten är en dimma. nee va! vid tolv drog vi ut, kollade på den färggranna himlen, drack äcklig skumpa o sådääär. intog palace, efter körde vi tydligen någon slags efterfest hos oss o kom i säng efter kl 6. göttkött!




vårt tillfälliga kylskåp!



beskriver väl kvällen!



i egen hög person!!



sen började vi.







gotta love it! och eftersom ni vid det här laget känner mig, eller? så var inte mobilen framme fler gånger under kvällen. wtf, man kan ju tappa bort den då!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

<3

2011-01-02 @ 21:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0