morsan i sitt esse

för det första. jag suger på att plugga, förstår inte hur jag har kommit såhär långt för just nu går det trööööögt. kan bero på att jag snart är klar men ändå, varför inte göra klart skiten michaela? va va va?

för det andra. jag har fått långa naglar. skröt om dom igår vid matbordet. tilda skrattade o pappa dumförklarade. mamma gav mig beröm!

för det tredje. vi körde plump igår, kortspelet. jag rulade totaly över pappa o tilda, tilda vinner jag nästan alltid över men pappa. ja det är ta mig fan en merit. det skriver jag upp på cv:t. vi spelade senare hos tilda med men resultatet där låter jag vara osagt.

för det fjärde. vi kollade på reprisen av lets dance igår. alexander rybak är med. han kan väl vara med i sitt eget lands lets dance, what the deal?! synd att han var duktig. mamma jämförde även honom med en ekorre. jag skrattade! ful som fan tyckte hon han var. jag skrattade igen!

för det femte. suger på att plugga igen.

för det sjätte. sänder jag en tanke till pernilla, en sjuk tjej. bokstavligen! är det inte halsfluss så är det öroninflammation. är det inte öroninflammation så är det en spräckt trumhinna. är det inte en spräckt trumhinna är det ögoninflammation. tror bestämt jag ska åka o hälsa på henne sen! ge henne en luftkram <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

åh, den satt fint! tack hjärtat, blev genast piggare! <3

2011-01-09 @ 18:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0