livet går vidare

nähe vafan måste ju delge lite av mitt liv som jag vet att ni tycker är intressant!



eftersom jag gått o blivit nykterist såhär i två veckor, o har två veckor kvar.
rehab ni vet...
så spenderar jag mina helger med fina människor o plump. jag övertygar alla att jag äger dem fett hårt! vilket jag också gör!



en rolig lektion i skolan. anna o jag skrev kärleksförklaringar till vår lärare, bosse <3 det var dock inte så uppskattat som vi hoppats..
"det här hör inte hemma här va, säger bosse."
:(



en av världens skönaste ungar I tell you. superseriös när hon lyssnar på jessicas pepptalk, medans jag busar o tar kort! mohahi. vi fick overallerna idag på träningen, vi tränare fick våra gratis. oh my vilken fördel I tell you.

näheee något mer. livet går sakta, jag simmar typ mycket nu. blir torr.
det är handboll i världen nu, i sverige. vm. förklarade mamma. bara jag som tycker det är tråkigt?
kul att spela DÖÖÖÖTRÅKIGT att kolla på :) pussas till och med hellre. eller? plump kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0