ledig

jag är ledig från skolan idag, imorse 07.30 när jag skulle upp kändes min enda lekion filosofi så otroligt oviktig. så jag stannade kvar i sängen.
elleer, jag har en lektion till; engelska c. men där håller vi på att göra ett arbete. har för mig att karim sa att vi fick jobba hemma..? lever lite farligt där känner jag.

förra veckan skulle vi skickat in en kort analys på en analys innan dagen var slut, det var enda måstet om vi skulle få åka hem tidigare. gissa vem som glömde skicka in? på tisdagen frågade jag mina buddies om dem gjort engelskan.
anna: den skulle ju vart inne igår micha?
ajaaaj, vilket snesteg. detta skulle jag självklart förklara för karim så han inte trodde jag var en vandalist (?) som fullständigt skiter i engelskan.

när jag o mina buddies satt o spelade kort gick han förbi o då tog jag tillfälle i akt.
jag -KARIM!!
karim -ja?
jag -hej karim! den där analysen skulle jag skickat in igår menmen intteerrnet funkagerade inte hemma.
anna i bakgrunden -HAHAHAH FUNKAGERADE!!!
jag -he.
karim -haha ok, o du har bättre saker för dig  nu ser jag?
jag -hehe.. men jag har inte datorn med mig. (för övrigt sanning)
karim -ajaa okej, bara du skickar in den sen.

pinsamt. jag är inte gjord för att ljuga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0