kunde man inte tro

mycket har hänt på kort tid, och allt har inte varit så bra som det verkat.

tildas farmor aka min farmor håller på att gå bort. nu tänker ni, aha ni ÄR syskon??? men icke. tildas farmor har varit som min farmor hela mitt liv då jag inte har en egen.. så då var det ur världen.
igårkväll tog jag med min bästa vän, tilda, ut i snön. jag bad henne klä sig varmt o välja ett ställe. vi drog till lillesjö o efter mycket om och men i den djupa snön så dukade jag upp varm choklad, toast o tända ljus.

tilda -du vet precis vad jag tycker om och behöver.
michaela -japp... (notis; jag gillar inte friluffslivet)

ajaa, tilda blev glad i alla fall :)

idag, sov jag påtok för länge. nu kommer jag inte kunna somna ikväll men det är ju en skön känsla att se fram emot. eller? en fet suck på att jag inte har någon disciplin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du, den kvällen var inte så dum den ;)

2011-01-17 @ 09:22:09
URL: http://johannacarlsons.blogg.se/
Postat av: Tilda

ja, du vet vad jag gillar! tycker om dig!<3

2011-01-17 @ 17:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0