besvärande

sitter och har håla, börjar inte förns 10.30 idag, nytt schema. så nu vet ni!

sitter i korridoren, i min ensamhet då alla mina buddies har lektion på olika håll. jag är ensam. studerar därför folk som går förbi och ser allmänt sur ut som jag alltid gör på mornarna.
något som jag aldrig har förstått är personer som springer utan anledning, utan att dem måste? vem fan gör det? varför gör man det? det är bara jobbigt o stressigt plus att man ser muppig ut. detta beteende har alltid fascinerat mig.

det är tråkigt att gå i trean. i gymnasiet alltså. man är äldst. ballatråkigt! alla man vill smygkika på är yngre vilket betyder no spänning!

förklarade för pappa att jag tyckte det var så tråkigt att de yngre börjar fylla arton nu. han skrattade i sin oförståelse. suck sa jag och förklarade att man nu måste fundera på åldern om man "träffar någon". innan har ju alla varit äldre. han frågade vadå? o då gav jag upp, tänkte tur han inte vet hur jag beter mig på nattklubbar.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag ska nog minsann berätta för peter om hur du är på nattklubbarna i mitt sällskap! ;) myyys

2011-01-24 @ 14:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0