your song

elton johns sång, your song med ellie goulding är verkligen att rekomendera. hon är minst sagt duktig!

jag har tjatat på mamma o pappa att vi ska åka till brorsan i flera veckor, för jag saknar dom! njaa det har väl inte passat riktigt, varit mycket att göra och nej bara. nähepp, jag accepterar väl det.
sen ringde cassandra i lördags, pappa svarade. cassandra frågade när vi skulle hälsa på och där är pappa förlorad. pappa bestämde att vi åker till helgen! bara sådär?

hm, jag har tappat min charm känner jag. cassandra där emot har honom lindat runt sitt lillfinger..


Kommentarer
Postat av: Sondrekornelia

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-08-30 @ 08:48:51
URL: http://sondrekornelia.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0