what happens in kalmar stays in kalmar

skepp o hoj! frågorna var många inför gårdagens galej, kalmar, vimmerby, jönköping? självklart blev det kalmar, klingan skjutsade mig o min trogna partykompanjon till hultan, där tog vi tåget o sen var festen igång!
avslutade en helfin kväll på max, framför ett långbord med boys utger jag mitt livs rap. I know how they like it så att säga.

jag gäspade förut och då fick jag höra detta;
pappa -du ser ut som en apa när du gäspar.
jag -eh tack. (hur fan gäspar en apa liksom??)

jag ÄLSKAR att festa på fredagar, då känns det som man vart ledig på fredagen, samtidigt som man kan vila upp sig på lördagen sen har man fortfarande söndagen ledig. ikväll ska jag uggla hemma med film, chips o mina skapare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0